Retourneren & Garantie
Wat is de retourtermijn?
LET OP! Onze winkelijk gaat sluiten. Daarom is retourneren niet meer mogelijk. Mocht je iets toch terug willen sturen om wat voor reden dan ook, dan kan je ons een mail sturen met het Modelformulier voor herroeping/ retouring, die je hieronder vind, aan info@dbfashion.nl Vermeld altijd de reden van retourneren!
Bij DB Fashion Store heb je de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag van ontvangst van het product. Je mag bij ons retourneren als je items aan de volgende eisen voldoen:
- Alle producten zijn in bezit van een aan de kleding vastgemaakte DB Fashion Store labels en/of kaartjest. Mocht het prijskaartje verwijderd zijn, is retourneren niet mogelijk;
- Alle producten zijn ongedragen en niet gewassen;
- Alle producten zijn niet beschadigd;
Let op het volgende:
- Pas op met make-up: een item met make-up vlekken wordt niet retour genomen.
- Bestellingen die buiten het retourtermijn van 14 dagen vallen, worden niet retour genomen.
- Vergeet niet om je pakbon mee terug te sturen. Anders weten we helaas niet van wie het pakketje is en kunnen wij je jouw geld niet terug geven.
- Er wordt geen wasgarantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid.
- Geheel of gedeeltelijk verwerkte producten, beschadigde producten en verpakte producten, waarvan de verpakking ontbreekt en producten zonder prijskaart kunnen nimmer worden geretourneerd. De geleverde producten zijn niet zelf gerepareerd en/of bewerkt of door derden gerepareed en/of bewerkt.
Stuur je toch een bestelling terug die niet aan deze eisen voldoet? Dan zal je de bestelling weer terugontvangen en worden de verzendkosten in rekening gebracht!
Wij streven er naar om jouw retourzending na ontvangst zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen, te verwerken en terug te betalen! We adviseren om jouw Track & Trace code goed te bewaren om jouw zending te volgen.
Als je om welke reden dan ook jou producten wilt retourneren, volg dan de stappen van Hoe retour ik (een deel) van mijn bestelling?
Hoe retour ik (een deel) van mijn bestelling?
1. Meld je product aan
Selecteer binnen 14 dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen de items die jij wilt retourneren of ruilen. Stuur een e-mail naar info@dbfashion.nl doormiddel van het Modelformulier voor herroeping / retournering. Het retouradres vind je in de email die je van ons terug ontvangt.
2. INPAKKEN
Pak je items in en plak een retouretiket op het pakket. Dit etiket dien jezelf te kopen, wij raden DPD aan. Deze is het goedkoopte. Vergeet niet om het oude verzendetiket te verwijderen en je pakbon mee terug te sturen. Anders weten we helaas niet van wie het pakketje is en kunnen wij je jouw geld niet terug geven. Zorg dat alle prijskaartjes nog aan de kleding zitten.
3. VERSTUREN
Breng je pakket naar een postkantoor.
4. TERUGBETALING
Binnen 14 dagen na ontvangst van je retournering, wordt het bedrag terug gestoord op je rekening. Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel als dat je bij ons heb gebruikt.
Zijn de retourkosten voor eigen rekening?
Ja. De retourkosten zijn voor eigen kosten.
Kan ik mijn items ruilen?
Het is het niet mogelijk om een artikel te ruilen bij DB Fashion Store. Wil je toch een andere maat of kleur? Dan kun je zelf een nieuwe order plaatsen.
De Garantie
Bij ontvangst van de bestelling dient u binnen 48 uur de items te controleren op een defect. Is er iets wat niet klopt? Stuur dan binnen 48 uur na ontvangst van het pakket een mail naar info@dbfashion.nl met daarin uw ordernummer en foto's van het defect.
Als er binnen 48 uur na ontvangst geen melding is gemaakt van een defect, geldt het volgende:
- Wij geven geen garantie op enig soort van bedrukking of beplakking van een artikel. (Strassteentjes, studs, bolletjes, franjes of plakletters enz.)
- Wij geven geen garantie op accessoires zoals oorbellen, kettingen, riemen, armbanden en hoeden i.v.m. hygiëne
- Bij alle schoenen E.D. geven wij 4 weken garantie op stiksels en zolen/hakken.
- Wij geven 14 dagen garantie op gespen, ritsen, knopen of enig soort sluitingen.
- Wij geven geen garantie op losse draadjes (afwerk draden).
- Het pullen van kleding valt niet onder garantie. Pullen ontstaat dmv wrijving met andere materialen en daarvoor zijn wij niet verantwoordelijk.
- Wij geven geen garantie op lussen/ haken en pluis bij gehaakte (wollen) truien en vesten.
Mocht er iets defect zijn en zijn de 48 uur al voorbij of weet u niet zeker of het onder de garantie valt, kunt u ons een mail sturen op info@dbfashion.nl.